2011. október 27., csütörtök

ZTE Blade - Jelenlegi ára: 22 000 Ft

Eladó ZTE BLADE mobiltelefon!
Leütés előtt kérlek olvasd végig az egész hirdetést! Köszönöm! : )
2011. 03. 11-i vétel, 2011. 03. 19-től én vagyok a (2. ) tulajdonosa
A készülék újonnan dominó csomagban lett vásárolva a T-mobilnál. Ezt egy számlával tudom bizonyítani, amit a készülékhez kaptam és amit a készülékkel együtt adok a szerencsés vevőnek, így a letiltástól biztosan nem kell tartani! : )
Vétel előtt a telefont valószínűleg kóddal függetlenítette a kedves eladó, amit elfelejtett velem közölni, így garancia sajnos nincs a készülékre! Akkor jöttem rá, mikor kíváncsiságból a gyári romot tettem vissza egy formázás után és akkor is működött a telenoros kártyámmal! : )
A telefon a működését tekintve hibátlan, tökéletesen működik, tökéletesen teszi a dolgát! : ) Jelenleg Android 2. 3. 4 Sweed Dreams III rom van a telefonon, amivel hihetetlenül gyors a gyárihoz képest! Meglepően jó képeket csinál a kamerája! Csináltam rajta egy gyári visszaállítást, így csak a feltett rom alap programjai találhatóak meg rajta. Kérésre tudok programokat is tenni rá!
A külsején látszik, hogy használtam. A kijelző mellett jobb és bal oldalon is található kopás, ahogy a képek is mutatják. A kijelző maga teljesen karcmentes! Jelenleg egy (már elég karcos) fólia található rajta. A hátlapján csak 1-2 hajszálkarc található, ami nem szembetűnő.
A készülék mellé adom a dobozát, leírást, számlát, töltőt, USB kábelt, egy 2 GB-os MicroSD kártyát!
Személyes átvétel esetén adás-vételi szerződést írhatunk!
Csere csak PK-re érdekel! : )
Én a személyes átvételt javasolnám egy időpont egyeztetés után, de a vevő kérésére postázom is!
Személyesen elsősorban budán a Gellért tér közelében tudom átadni a készüléket, egyetemre járok és elég sűrű szokott lenni a program! A belvárosban is járok időnként, igyekszem rugalmas lenni!
Ha bármilyen kérdés felmerült, tedd fel, válaszolok!
Kérlek nézd meg a többi termékemet is! Köszönöm! : )


Jelenlegi ára: 22 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-31 01:10
. ZTE Blade - Jelenlegi ára: 22 000 Ft

Fontos